Mai multe proteine la micul dejun

Ca sa incepi ziua cum trebuie adauga niste proteina la micul dejun. Proteina iti creste energia si satietatea totodata, ba chiar te-ar putea determina sa mananci mai putin pe parcursul zilei…

Iaurtul grecesc. Mai gros decat cel obisnuit, contine si mai multe proteine in acelasi timp, in jur de 23 de grame per portie. Mai contine cacliu si potasiu. Consumat de preferinta cu cereale bogate in fibre. Nu varsati niciodata zerul de deasupra ci amestecati-l bine pentru ca acolo sunt concentrate majoritatea proteinelor.

Somon afumat. Ia micul dejun in stil scandinav, pentru ca 100g de somon afumat contine 20g de proteina pe langa omega 3 care „merge direct la inima”. Cel mai simplu e sa iti faci un sandwich cu o singura felie de paine cu branza tartinabila si cu somon.

Oua. Sub orice forma

Branza cottage. O jumatate de cana de branza contine cam 12g de proteina. In plus mai contine leucina, care ajuta la cresterea musculara. Alege varianta cu putine grasimi, si cu putin sodiu (sare). O poti amesteca cu fructe sau cu cereale.

Shake de fructe cu pudra de proteine. Daca chiar crezi ca ai nevoie de surplus.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*